Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши пропозицію Бобрицького сільського голови, з урахуванням рекомендацій постійної комісії ради з питань соціально-економічного і культурного розвитку та місцевого бюджету, управління комунальною власністю, благоустрою та будівництва, житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв’язку (протокол №3 від 11.04.2016 р.), Бобрицька сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до шатного розпису апарату Бобрицької сільської ради та її виконавчого комітету (змінити посаду «спеціаліста-паспортиста» на «спеціаліста з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб»), без зміни загальної чисельності, затвердив в нової редакції перелік штатних одиниць:
– Бобрицький сільський голова;
– заступник Бобрицького сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради;
– секретар Бобрицької сільської ради;
– головний бухгалтер;
– спеціаліст-землевпорядник;
– спеціаліст з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб;
– прибиральник службових приміщень – 0,5.
2. Затвердити посадові оклади штатних одиниць апарату Бобрицької сільської ради та її виконавчого комітету (додаток № 1).
3. Зробити перерахунок заробітної плати головному бухгалтеру та спеціалісту-землевпоряднику з 01.01.2016.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію ради з питань соціально-економічного і культурного розвитку та місцевого бюджету, управління комунальною власністю, благоустрою та будівництва, житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв’язку (Шеветовська С.О.) та головного бухгалтера (Солончук І.В.).
Бобрицький сільський голова О.Г. Король